Folk som ligger före i tiden ska firas!

Just idag så tar en jävla massa kompisar till mig studenten på åva gymnasium så jag ska dit och kramas till höger och vänster ;) Ska även försöka förtänga att jag inte tar studenten förrens om två veckor och fem dagar.. ser det som att alla andra är före det är inte jag som är efter!

Är ju i vilketfall faktiskt rätt skönt att jag har två veckor på mig med lite arbeten jag inte lämmnat in.

Jag hatar pappas dator. sitter på den nu och den är sä jäla fakking jobbig! v- knappen är aströg, mellanslag också så man får ju sitta å göra om varrenda mening. GAH.

Jajah, grattis allihopa som tar den idag dåra!:)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0