Idag den tjugofemte maj år tvåtusenelva

Det gick bra med undulaterna imorse, förutom den lilla detaljen att en av dom rymde för att den jäveln bet mej så jag drog ut handen snabbt ur transportburen men stängde inte luckan tillräckligt snabbt, så ja den flög ut. Var nog en kul syn när jag sprang runt och försökte fånga den å muttrade för mig själv en massa opassande saker jag skulle göra med den om den fortsatte flyga iväg ;) Men i övrigt gick det smidigt, de var lite kvittriga på tåget så folk glodde ju ögonen ur sej men det är jag ju van vid, folk gillar att glo på mig av nån anledning, Erika säger att det beror på att jag pratar så satans högt men jag vill tro att det är för att jag verkar vara en så intressant person, eller snygg. Men det lär man ju aldrig få svaret på!

Sen så hängde jag i skolan en stund, hadde detdär muntliga provet i kristendom och det gick bra jag fick G! Fick även reda på att jag fick MVG på det skriftliga i nationella svenska B! Är så sjukt jävla stolt över det alltså, speciellt eftersom läraraen bara öste med beröm och sa att det var väldigt få som fått MVG och att det är jättesvårt! Fattar nada, men är asglad iallafall :D och nej jag bryr mej inte om att folk stör sig som inåthelvete på att jag skryter om det. Jag presterade bra- jag är stolt- jag berättar det, jag låtsas inte som att jag inte bryr mig, för jag bryr mig faktiskt.

Jag och Erika spenderade sedan ett par timmar i stan där vi shoppade lite! Jag köpte tre linnen och ett par shorts, eller cykelbyxor skulle jag vilja kalla dom, såntdär skönt och praktiskt man kan ha på sommaren, speciellt när jag jobbar då det gäller att vara funktionellt klädd då man lixom lyfter å moshar runt och böjer hit och dit, upp och ner. Allt från Gina Tricot! linnena kostade 99:- styck och cyckelbraxerna 59:-

Vid fyra så var jag framme i stallet där jag och Elin hoppade och jobbade med galoppbommar! Gick suveränt idag, Idde var pigg men lagom lugn så vi höjde ett hinder upp till en meter vilket också gick jättebra, annars var det en oxer, ett kryss och sen galoppbommarna då. Säger bara KANONKUL! FEM AV FEM TOASTERS.

Förövrigt har jag snor i hela min hjärna. De e jobbigt. Inte fem av fem toasters!










Jag kirrade lite fin mat till Elins medryttarhäst ET















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0