jag går på glassdiet

Dagen har spenderats med min kompis Gurra! Han följde med mig till stallet och fick prova rida lite ;) det gick superbra och Idde var lugn och fin! Sen drog vi hem till mig och käkade makaroner, drack kaffe och snackade skit! Mycket trevligt :) Vid fem så kom mina två systrar hem till oss och vi käkade pizza ( såndära fryspizza alltså) och så bokade vi in en sparesa som morsan bjuder oss på i öh.. tror det blev september, hmm, jag är inte kännd för att ha koll på såntdär viktigt! Iallafall så var det mysigt att träffa dom, det gör jag ju hyffsat ofta men de blir alltid så mycket skratt och såntdär mysigt tjaffs som jag saknar sen dom båda flyttat hemifrån. Lena lämpade också av två undulater i mitt badrum.. hon och hennes sambo har nämligen tröttnat på att dom skriker så Jocke ska få dom, han har ju en voljär i halva sitt rum med undulater! Ska transportera dem på roslagsbanan imorrn, så ser nån mej med en transportbur med blå handduk med en drake på över så ere ju jag som är djurvänlig igen och räddar dom från avkapning av nacke, inte jag som blivit knäpp och drar me mej skumma saker på tåget ;)

Just i detta nu så sitter jag och lyssnat på volbeat, försöker plugga kristendom och käkar nån wannabe ben and jerrys glass från lidl, den va rätt god men slår ju inte benkan å jerkans glass endå! Jag e en såndär som tycker att man ska äta så nyttigt man bara kan och sen kanske unna sig nått på helgen, men jag har själv insett att det funkar fan inte asså... det blir lixom donken då och då, lite glass, en kaka, cola, ostbågar, inte varje dag men absolut inte bara på helger. Och vet ni vad? jag kunnde inte bry mig mindre. Jag är inte tjock, kan inte påstå att jag är jättesmal heller men helt normal kan jag ändå dra till med, har normalt BMI, jag motionerar (hehe, nu ljög jag) . Så jag unnar mig en fakking glass för det är gott och jag vill ha det! Man måste vell få njuta lite av livet? åtminståde om man kan och det inte skadar! och om det skadar så BRYR jag mig inte, vem försöker jag lura lixom?



                   






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0