KAFFEKAFFEKAFFEKAFFEKAFFEkaffe..

Leo vaknade 07:20.. jag somnade ca 02:00.. Har enbart migsjälv att skylla, klart jag vet att han vaknar så tidigt men jag kunnde verkligen inte få tummen ur röven och lämna datorn igårkväll, sen när jag väl gick å la mig så kunnde jag inte somna för en viss person tog upp HELA sängen haha ;) har delat min säng med breda, långa, korta, smala personer men dethär tar priset! Haha sov med en fot i magen hela natten :P

Ja, vi har redan käkat frulle vilket till största delen bestod av kaffe för min del ;) Nu så kollar Leo på pippi och jag ska duscha (du luktar svettig!) (( hoppträning igår, man bli svettig)) Hadde förövrigt en hel sandlåda i bh:n igår från när jag rammlade av. Helt sjukt att det kunnde komma in så mycket sand! Hadde ju säkerhetsväst också och den går ju upp högt, plus att jag inte ens landade på "framdelen" men sanden var där iallafall!


I vilketfall så bär det snart av till tåget och täby centrum! Senare idag så ska jag till stallet , blir nog en skogstur idag eftersom jag hoppade igår, en lugnt tur men endå lite jogg så han inte blir stel :)

Vad ska ni hitta på idag?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0