Morsans dag

Denna dagen så har alla mammor en alleles egen dag! Själv ska jag baka en paj till min för att visa min uppskattning, plus att jag själv är sjukt sugen på paj.. två flugor i en smäll lixom :)

Har utvecklat min sjukdom lite med att hosta rätt mycket, så nu klunkar jag i mig hostmedicin tre gånger per dag och hoppas att det ska hjälpa ;) Åker till dalarna på tisdag och blir borta en vecka, då vill jag definitift inte vara sjuk så jag har sagt åt sjuket att nu får det vara nog!

Om en stund så ska jag till stallet där jag och Elin hadde tänkt hoppa lite :) (verkligen skitbra eftersom jag är sjuk- jag vet! Men de e så jäääla kul så jag gör det endå och är dum i huvvet) Skulle tro att vi har galoppbommar också, det är skönt att kunna variera lite medans man hoppar och det går av nån anledning bättre med galoppbommarna för Idde när vi hoppar samtidigt, så då ere ju bara att köra hårt!

Mitt syskonbarn Leo är här just nu :) Leo säger bajskorv till allt.. får mig att fundera på en sak. Kan det vara så att bajskorv är fyraåringarnas kuk eller fitta? ett slags uppmärksamhets ord och förtydligande ord för saker och ting? tillexempel: Leo tappar en pärla och säger " bajskorvspärla!" Jag tappar vattenflaskan i golvet och säger "kukflaska!" Typ samma?







    Jag och Idde på en hoppträning för några veckor sedan
                                                                              
                                                                                                   Min mamma! Så jäääla ball ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0