plötsligt händer det

Ja, helt plötsligt har jag inte så mycket att göra? Haha, dom senste två månaderna har jag helt enkelt hafft så sjukt mycket att göra, jag är inte van vid att komma hem och inte ha något alls att göra. Alltid är det nått! främst har det vart skola och hästen, men sen ska man hinna med kompisar och smågrejer som att fixa med försäkringspapper, grejer inför studenten, handla det, fixa det. Men inte idag! Sandra har Idde idag, jag har inget att plugga för jag gjorde klart idrottsuppgifterna i skolan idag, jag ska göra kristendomsarbetet muntligt på onsdag, hemprovet i Ekologi ska jag disskutera med läraren innan jag kan börja med det och apu-uppgiften i djurhållning i park måste jag få av Kalle först. Så jag drog och solade solarium, kom hem och ( asså det är helt sjukt att detta hännde men det är fan sannt!) städade mitt rum.. hahaha, sen lagade jag mat!? sojaburgare med bröd för den som är nyfiken, satt ute och solade lite till i den verkliga solen och läste med morsan och snackade lite skit, nu sitter jag här och har ingen aning om vad jag ska göra av resten av kvällen, jag har läst alla bloggar jag någonsin kan läsa och finna intressanta, kollat igenom dagens skörd på tjuvlyssnat.se tjuvtittat.se felsms.com och damnyouautocorrect.com och nu ere fan inget mer att göra.. får vell måla lite eller spela gitarr :)

Kan inte sluta störa mig på att jag hela tiden missar att jag är vuxen. För ja, jag är myndig och jag tar studenten om tre veckor, då är man tamejfan vuxen men jag känner mej som en liten äckelunge i många lägen! När jag möter moppar undrar jag om jag känner dom, sen kommer jag på att dom antagligen är fyra år yngre än mig, haha! Jag ser tjejer i skolan som jag tycker ser så vuxna och fina ut och innser sen att dom går i ettan och alltså är 94:or vilket betyder att jag har hafft konfirmander som är lika gammla som dom :P

Imorrn är det ingen skola för mig, jag ska till stallet och skräpa runt och sen så kommer mina syrror hem till mej å morsan så ska vi ha tjejmiddag eller hur det nu var, de blir nog en fin dag! 





                   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0