jag är en motorvägsman

Har inte på ett tag eftersom jag har bott i min syrras lägenhet när dem var i Cypern nu i en vecka.

Jag har fina nyheter iallafall! Numera har jag två jobb! Personlig assistent och hunddagis. Vilket betyder att jag inte är stenrik precis, typ tvärtom men jag jobbar med något kul och jag klarar mig iallafall.

Jag trivs skitbra på dethär jobbet, det är trevliga kollegor, fina hundar osv.


Pendlar däremot mellan att vara galet glad och kär i livet till att få smått ångest över att jag inte är helt säker på vadfan jag ska göra med mitt liv. För jag vet inte vart jag ska flytta, om jag ska flytta själv eller med sällskap, jag kommer inte jobba med dethär hela livet för det är inte min ambition, Visst det är kul och det duger bra just nu men jag vet att jag inte kommer sitta kvar här hela livet. om inte annat så funkar inte det ekonomiskt.  Det gör mig orolig, jag får lite svårt att sova då och då. Jag vill VETA. Pallar inte gå runt och fundera, vända och vrida på allt. Tycker verkligen att det kan bli en månad frammåt i tiden istället :P


Och sist men inte minst så saknar jag Idde något fruktansvärt mycket. Det gör så galet ont faktiskt. Varje jävla dag. Jag till och med drömmer om honom. Tänk att ett djur kan betyda så mycket alltså. Det är fan sjukt.


Dessutom så känns det fan hårt att veta att Kalle numera bor i Norge och har fått fortsatt anställning på djurparken där. Jag hadde också kunnat vara där nu och levt drömlivet. Fått allt det jag ville ha. Men jag gjorde inte det för Iddes skull. Och nu sitter jag här och jobbar på hunddagis trots att jag skulle kunna jobba med lejon, tigrar och krokodiler. Det sticker fan lite.









                                       

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lilla gumman, jag får sådan ångest över att vi flyttade nu... :(

Usch, jag lider med dig. Grattis till jobbet i allafall! Men du måste finna tid så du och Ems kan komma ner!!

2011-09-04 @ 20:43:22
URL: http://minridtravare.blogg.se/
Postat av: Sandra

Lilla gumman, jag får sådan ångest över att vi flyttade nu... :(

Usch, jag lider med dig. Grattis till jobbet i allafall! Men du måste finna tid så du och Ems kan komma ner!!

2011-09-04 @ 20:45:13
URL: http://minridtravare.blogg.se/
Postat av: Hallon

det är ju inte ditt fel! Ja jag måste bara få mitt schema så kan jag boka sen :)

2011-09-04 @ 20:50:57
URL: http://hallontankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0